Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

Γεια σας πουλάκια μου!!!!
Τι ωραία που είναι να σας μιλάω και να μου μιλάτε ό,τι ώρα θέλουμε κι όχι μόνο όταν είμαστε στο σχολείο!!..Δεν πιστεύω να σας δυσκολέψει το θέμα της πρώτης μας συνάντησης στο διαδύκτιο γιατί εγώ το διάλεξα να είναι περιβαλλοντικό πιο πολύ και να μη μας ζαλίζουν οι φιλόλογοι με τα ιστορικά τους μόνο. Χωρίς περιβάλλον η γνώση ουσία δεν έχει. Δεν παλεύω την Παπαστεφανάκη. Μ' έχει κουζουλαμένη. Όλη την ώρα μιλεί και θέλει να πει λέει κι εκείνη τα ιστορικά τση, αλλά εγώ τση λέω να βουβαθεί, αλλά δε κατέχω μέχρι πότε. Όπως τη μυρίζομαι, η Παπαστούλα μας θα χτυπήσει στο διαδύκτιο σύντομα.......Να τη δω και ηλεκτρονική σε blog θα κόψω τα κομμάθια μου. Άντε πουλάκια μου, θέλω κουβέντα.....Σας περιμένω. Πολλά φιλιά, μου λείπετε.

5 σχόλια:

  1. Το ότι θα έβλεπα και τη μαμά μου να κάνει αναρτήσεις σε blog δεν το περίμενα...Ιντερνετικές Παπαστούλα-Καλαθάκη...:):):) Φιλιά παιδιά από Βόλο.
    Δήμητρα Χατζηανδρέου (κόρη Καλαθάκης :) )

    P.S.: Για το δεύτερο παγκόσμιο υπάρχουν άπειρες ταινίες οι οποίες είναι πάρα πολύ καλές για να πάρετε ιδέες.(π.χ. Εχθρός προ των πυλών, που παίζει και ο jude Law) Έχει πάρα πολύ όμορφες και ρεαλιστικές εικόνες από το κατεστραμένο Stalingrand. Γιατί και η πόλη είναι περιβάλλον. Συμπεράσματα θα μπορούσατε να βγάλετε και από τις ταινίες που δημιουργήθηκαν εκείνη την περίοδο. Τα ιστορικά πλαίσια που δημιουργείται μία ταινία είναι καθοριστικά για τη μορφή-θεματολογία-αισθητική της.
    http://www.filmsite.org/40sintro.html
    http://www.filmsite.org/milestones1940s.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Καλαθάκη!Τι κανεις πως περνάς στην Κύπρο??Ελα μανι-μανι πίσω γιατί μας λείπεις!Α και κατι αλλο.Μπορείς να ρίξεις μια ματιά στην εργασια μου και να μου πεις αμα πρεπει να αλλαξω τιποτα?Ευχαριστω!

    Πουλάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γεια σου Μαρία, δειλά δειλά τα παιδιά δοκιμάζουν,και νομίζω ότι μπορεί και να μας εκπλήξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και βέβαια είναι έκπληξη η Ραφαέλα κι ο Πουλάκης. Μπράβο παιδιά. Είχα πρόβλημα με τη σύνδεσή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.